Prin utilizarea site-ului nostru, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor privind regulamentul cookies.
Accept
Meniu

SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSULUI

 

PROCEDURA DE SCHIMBARE A PRODUSULUI:

Produsul în stare intactă poate fi schimbat, în ambalajul original. Vă rugăm să trimiteți o fotografie a produsului. Ne puteți contacta în legătură cu produsul pe care doriți sa îl schimbați și produsul înlocuitor apelând la numărul de telefon +40312297057 în zilele lucrătoare între orele 09:00 și 17:00.

  • e-mail: contact@bonluo.ro

IMPORTANT! Vă rugăm să returnați produsul în ambalajul original, sigilat în siguranță, astfel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului.

După împachetarea produsului, scrieți această adresă pe colet:

PACKETA ROMANIA SRL, ID: 92357266, strada Virginia nr.4, Cod poștal: 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark  A1  Km13.

La final, pachetul trebuie dus la cel mai apropiat punct PICK UP, vedeți harta: https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up

 

PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSULUI

Puteți returna produsul nedeteriorat în ambalajul său original gratuit la cel mai apropiat punct PICK UP în termen de 14 zile.

IMPORTANT! Vă rugăm să returnați produsul în ambalajul original, sigilat în siguranță, astfel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului.

După împachetarea produsului, scrieți această adresă pe colet:

PACKETA ROMANIA SRL, strada Virginia nr.4, Cod poștal: 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark  A1  Km13.

COD RETUR : 92357266

Dacă acestea sunt în regulă, pachetul trebuie dus la cel mai apropiat punct PICK UP, vedeți harta: https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la:

  • Numărul de telefon: +40312297057 în zilele lucrătoare între orele 09:00 și 17:00.
  • Sau e-mail: contact@bonluo.ro

Prețul produsului va fi returnat la dumneavoastră prin transfer bancar, vă rugăm să complectați formular de retur pentru transferul bancar și pentru produsele la schimb (nu pe factură), plasată în cutia cu produsul. De asemenea, nu uitați să plasați și factura în cutia cu produsul returnat! 

PROCEDURA ÎN CAZUL UNUI PRODUS GREȘIT SAU INCOMPLET

Se poate întâmpla ca pachetul dvs. să nu conțină produsul comandat sau să fie incomplet. În acest caz, vă rugăm să apelați serviciul nostru pentru clienți:

  • Numărul de telefon: +40312297057 în zilele lucrătoare între orele 09:00 și 17:00.
  • Sau e-mail: contact@bonluo.ro