Prin utilizarea site-ului nostru, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor privind regulamentul cookies.
Accept
Meniu

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

►Cât costa livrarea?

Livrare la domiciliu

 cu serviciu de curierat

Punct de ridicare

 PICK UP

Plată cu transfer bancar 15 lei   13 lei
Ramburs 20 lei  18 lei
Plată cu transfer bancar peste 200 lei (300 lei pentru geamantane) Gratuit Gratuit
Ramburs peste 200 lei (300 lei pentru geamantane) 5 lei 5 lei

LIVRARE GRATUITĂ: de la 200 lei* pentru genti
de la 300 lei* pentru trolere, geamantane

*Taxă ramburs: 5 lei

►Modalități de plată?

Puteți face plata online cu card bancar prin Borgun, sau la livrarea coletului în numerar și card bancar. 

►În câte zile voi primi coletul?

Imediat după procesarea comenzii, vom preda coletul firmei de livrare, și în termen de 2-3 zile lucrătoare coletul va fi la dumneavoastră.

►Cum pot schimba produsul comandat?

Vă rugăm să ne contactați în legătură cu schimbarea produsului prin e-mail (info@bonluo.ro) și să trimiteți o fotografie care să ateste că produsul se află în starea inițială / intactă și, de asemenea, indicați cu ce produs doriți să îl schimbați. Dacă produsul este în regulă pe baza imaginii trimise de dvs., vom începe procesul, despre care vă vom informa desigur. Vă rugăm să returnați produsul în ambalajul original, sigilat în siguranță, astfel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului. După împachetarea produsului, pachetul trebuie dus la cel mai apropiat punct PICK UP, vezi harta: https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up

►Cum pot returna comanda?

Puteți returna produsul nedeteriorat în ambalajul său original la cel mai apropiat punct PICK UP în termen de 14 zile.

Vă rugăm să returnați produsul în ambalajul original, sigilat în siguranță, astfel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului. După împachetarea produsului, pachetul trebuie dus la cel mai apropiat punct PICK UP, vezi harta: https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up

Prețul produsului va fi returnat la dumneavoastră prin transfer bancar, vă rugăm să introduceți numărul contului dvs. bancar pe o bucată de hârtie separată (nu pe factură), plasată în cutia cu produsul. De asemenea, nu uitați să plasați și factura în cutia cu produsul returnat!

►În cât timp voi primi suma produsului returnat?

Cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile lucrătoare.

►Ce fac în cazul primirii unui produs greșit sau incomplet?

Se poate întâmpla ca pachetul dvs. să nu conțină produsul comandat sau să fie incomplet. În acest caz, vă rugăm să apelați serviciul nostru pentru clienți:

  • Numărul de telefon: +40312297057 în zilele lucrătoare între orele 09:30 și 17:30.
  • Sau e-mail: info@bonluo.ro

►Cum pot valorifica cuponul promoțional?

Când plasați o comandă, chiar înainte de finalizare veți vedea  „Aplică cupon promoțional”; introduceți codul cuponului aici și apoi validați-l.

►Când va fi din nou în stoc un produs momentan lichidat?

Facem tot posibilul să înlocuim produsul lipsă cât mai curând posibil. Informații detaliate despre un anumit produs puteți solicita la serviciul nostru pentru clienți: +40312297057.

►Cum mâ abonez la Newsletter?

Introduceți numele și adresa de e-mail în bara „Abonează-te la Newsletter” din partea de jos a magazinului nostru online, apoi click pe butonul „Abonare”.

►Cum mă dezabonez de la Newsletter?

În partea de jos a fiecărui email Newsletter veți găsi mesajul „Dezabonează-te de la Newsletterul informativ”, unde puteți da click pentru a vă dezabona.

►Ce fac dacă am uitat parola?

Puteți reactiva parola uitată apăsând butonul „Parolă uitată” de sub butonul „Autentificare”.

►Cum pot contacta serviciul pentru clienți?

  • Numărul de telefon: +40312297057 în zilele lucrătoare între orele 09:30 și 18:00.
  • Sau e-mail: info@bonluo.ro

►Cum pot verifica starea unei comenzi?

Veți primi o notificare prin e-mail de la noi cu privire la starea comenzii dvs.

Ce înseamnă termenii găsiți sub Starea Comenzii?

-În așteptarea facturării: se generează o factură pentru a transfera comanda în depozit și a începe expedierea

- Tipărit: în acest caz eticheta de livrare a fost deja tipărită, dar nu a fost încă livrată la depozit

- Eticheta de livrare predată depozitului: în acest caz, colegii noștri au imprimat deja eticheta pachetului și au predat-o depozitului, astfel încât se preconizează livrarea comenzii în termen de 1-2 zile lucrătoare.

- Livrare: coletul va fi livrat în termen de 1-2 zile lucrătoare.

- Anulat: o comandă anulată se face de obicei în consultare cu clientul sau la cererea acestuia.

- În așteptarea plății, plata Borgun nereușită: în acest caz, plata online cu card bancar nu a putut fi efectuată pe interfața Borgun, caz în care colegii noștri vă vor contacta!

- Livrare efectuată: comanda a fost livrată la adresa sau punctul de pachet specificat.

- Comandă returnată / respinsă: în acest caz, livrarea nu a reușit din păcate sau cumpărătorul nu a primit coletul.

►Cum pot modifica sau anula comanda?

  • Numărul de telefon: +40312297057 în zilele lucrătoare între orele 09:30 și 18:00.
  • Sau e-mail: info@bonluo.ro

►Plata online cu card bancar este sigură?

Desigur, Borgun este un sistem inteligent și sigur de plată utilizat de zeci de mii de magazine online.

►Ce se întâmplă dacă după ce plasez comanda , mă răzgândesc ?

În acest caz ne puteți contacta pe info@bonluo.ro  sau  pe numărul de telefon +40312297057 , pentru a vă anula comanda

►Vă putem pune deoparte produse pentru câteva zile ?

Desigur , după ce plasați o comandă puteți preciza în ''observații '' faptul că doriți ca livrarea comenzii să se întample cu cateva zile mai tărziu. 

Sau ne puteți scrie pe adresa de email info@bonluo.ro sau numarul de telefon +40312297057

► Modificarea unei comenzi 

 Ne puteți scrie pe adresa de email info@bonluo.ro sau numarul de telefon +40312297057 pentru a modifica comanda

►Anularea comenzii

Ne puteți scrie pe adresa de email info@bonluo.ro sau numarul de telefon +40312297057 pentru a anula comanda